CORONAVIRUS: PATIËNTENINFORMATIE HYGIËNE REGELS

UPDATE CORONAVIRUS
11 mei 2020

Geachte cliënt van ACTIEF! Fysiotherapie,

Wegens de huidige Corona crisis, zijn wij genoodzaakt voor uw en onze veiligheid een aantal hygiënemaatregelen met u door te nemen. Wij verzoeken u vriendelijk om de regels door te nemen voordat u naar de praktijk komt. Binnen de praktijk gelden ook een aantal regels en wij verzoeken u om de instructies van de fysiotherapeuten te volgen.

In het kort gelden de volgende hygiënemaatregelen voor u:

• Tijdens het maken van de afspraak zal gevraagd worden of u of 1 van uw huisgenoten op dat moment koorts heeft, verkouden is, moet hoesten of niezen. Indien dit het geval is doen wij een verzoek op uw verantwoordelijkheid en niet naar de praktijk te komen om besmetting van onze therapeuten of kwetsbare patienten die in onze praktijk komen te voorkomen.
  • Wij verzoeken u om niet te vroeg naar de praktijk te komen zodat het risico wordt verkleind dat er meerdere mensen in de wachtkamer zitten.
  • Voor binnenkomst in de behandelkamer verzoeken wij u om gebruik te maken van de desinfectiemiddel die in de praktijk staat of anders uw handen te wassen.
  • Wij verzoeken u een groot badlaken of een hoeslaken mee te nemen om over de behandelbank te leggen.
  • Mensen die in de oefenzaal trainen dien na gebruik van materiaal te reinigen.
  • Indien de therapeut het nodig acht tijdens een behandeling wordt u verzocht een mondkapje te dragen. Deze zijn voorradig in de praktijk en deze dient u zelf te kopen. Wij verzoeken u om € 0,50 bij u te hebben om het mondkapje aan te schaffen. Anders kunnen wij de handeling niet voortzetten.
  • Na afloop van de behandeling kunt u nogmaals gebruik maken van desinfectie.
  • Na elke behandeling wordt de behandelruimte gereinigd met desinfectiemiddel.
  • Verder verzoeken wij u de instructies van de therapeuten op te volgen voor ieders gezondheid.

Dank voor uw medewerking

TEAM ACTIEF! FYSIOTHERAPIE